Γενική πολιτική επιστροφών της επιχείρησης
Αν για οποιονδήποτε λόγο κάποιο προϊόν μας δεν σας ικανοποιήσει, μπορείτε να το επιστρέψετε ή να το αντικαταστήσετε με κάποιο άλλο.
Σύμφωνα με την γενική πολιτική επιστροφών της επιχείρησης, ο πελάτης δικαιούται να επιστρέψει το/τα προϊόν/προϊόντα που επιθυμεί, χωρίς αυτό/αυτά να έχουν χρησιμοποιηθεί, στην άριστη κατάσταση που το/τα παρέλαβε και στην πλήρη αρχική του/τους συσκευασία (κουτί συσκευασίας κ.λπ.) και με όλα τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας, η οποία δεν θα πρέπει να έχει φθορές ή/και αλλοιώσεις. Ακόμη θα πρέπει να συμπληρώσει το Έντυπο Δήλωσης Υπαναχώρησης που θα βρει εδώ και να το συμπεριλάβει στο δέμα προς αποστολή. Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης επιβαρύνεται με το ανάλογο κόστος μεταφοράς παλαιού και νέου προϊόντος, πλην της παράδοσης σε φυσικό κατάστημα.
Το ως άνω δικαίωμα δεν μπορεί να ασκηθεί για προϊόντα:
Εξαιρείται η περίπτωση ελλατωματικού προϊόντος ή εκ παραδρομής – λάθους αποστολής παραγγελίας από το www.constancejewelry.gr.
Συνέπειες υπαναχώρησης
Εάν ο πελάτης υπαναχωρήσει από τη συναφθείσα σύμβαση, η επιχείρηση θα επιστρέψει όλα τα χρήματα που έλαβε από αυτόν, πλην των δαπανών παράδοσης, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθεί την απόφαση υπαναχώρησης από τη σύμβαση. Η επιχείρηση θα εκτελέσει την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που ο πελάτης χρησιμοποίησε στην αρχική συναλλαγή, εκτός αν έχει συμφωνηθεί ρητώς κάτι διαφορετικό. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα χρεωθούν έξοδα για την επιστροφή χρημάτων κατά τα ανωτέρω.
Η επιχείρηση δικαιούται να καθυστερήσει την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβει πίσω τα αγαθά ή μέχρις ότου ο πελάτης παράσχει αποδείξεις ότι έστειλε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.
Ο πελάτης οφείλει να στείλει πίσω τα αγαθά ή να τα παραδώσει στο φυσικό κατάστημα της επιχείρησης, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που δήλωσε ότι υπαναχωρεί από τη συναφθείσα σύμβαση. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν τα αγαθά σταλούν πίσω πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών.
Στην περίπτωση υπαναχώρησης ο πελάτης θα επιβαρυνθεί με το ανάλογο κόστος επιστροφής των αγαθών, πλην των περιπτώσεων επιστροφής στο φυσικό κατάστημα καθώς και των περιπτώσεων στις οποίες με υπαιτιότητα της επιχείρησης εστάλησαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα με πραγματικά ελαττώματα, οπότε η επιχειρηση αναλαμβάνει κάθε κόστος μεταφοράς του παλαιού και νέου προϊόντος.